ada sesuatu untuk anda

Temujanji Percuma

Sesi Temujanji Percuma (Bisnes Preview) ini adalah terhad pada 20 orang sahaja pada suatu masa. Sila isikan borang dibawah lengkap.

Lihat masa dan tarikh disini.

Lokasi : MY POLO NETWORK, NO. 29, JALAN PJU 5/21 PUSAT PERDAGANGAN KOTA DAMANSARA KOTA DAMANSARA PJU 5, 47810 PETALING JAYA SELANGOR

lihat peta

Nama penuh:
No Telefon:
Emel:
Masa dan tarikh:

Jangan takut gagal!

Category:


Ini merupakan satu masalah biasa yang terjadi kepada saya, anda dan kebanyakan orang lain. Takut sebenarnya lahir apabila anda rasakan tidak mampu malakukannya. kebanyakan orang yang mengalami masalah ini tidak suka akan cabaran dan lebih selesa untuk berada di zon selesa. Ketahuilah bahawa orang yang berjaya dalam kehidupan perlu melalui beberapa proses kegagalan sementara. Itu adalah fitrah. Tidak ada manusia di muka bumi ini lahir dan terus berjaya tanpa gagal. Kita sebenarnya akan gagal selama-lamanya apabila kita takut kepada kegagalan yang sementara ini.


Kata orang kegagalan sementara adalah guru yang yang paling rapat dan berguna bagi kita membina strategi dan belajar daripada kegagalan tersebut. Baca dan ikuti sejarah orang-orang yang sudah berjaya seperti Donald trump(Billionaire hartanah), Robert Kiyosaki(Author Rich Dad Poor Dad), BilliLim(Jutawan berani gagal), Irfan Khairi(Jutawan internet) dan ramai lagi. Mereka semua telah melalui zaman kegagalan. Mereka ada sejarah yang pahit dan getir yang perlu dilalui dan kini, segala kesusahan dan kepahitan sudah berbaloi. Oleh itu, ambillah iktibar daripada pengalaman mereka. Gagal adalah sesuatu yang tidak pasti jadi jangan takut.=)

Comments (0)

Post a Comment

Tempahan:

Nama penuh:
Emel:
No Telefon:
Alamat penuh:

emel design anda ke: zzeezz@ymail.com

Kuantiti:
Penghantaran melalui:
Nama bank:
Masa dan tarikh:
Bukti pembayaran(copy dan paste maklumat transaksi pembayaran anda disini):
YES I ACCECP ALL TERMS & CONDITION