ada sesuatu untuk anda

Temujanji Percuma

Sesi Temujanji Percuma (Bisnes Preview) ini adalah terhad pada 20 orang sahaja pada suatu masa. Sila isikan borang dibawah lengkap.

Lihat masa dan tarikh disini.

Lokasi : MY POLO NETWORK, NO. 29, JALAN PJU 5/21 PUSAT PERDAGANGAN KOTA DAMANSARA KOTA DAMANSARA PJU 5, 47810 PETALING JAYA SELANGOR

lihat peta

Nama penuh:
No Telefon:
Emel:
Masa dan tarikh:

Yakin pada kebolehan diri sendiri

Category:


Assalamualaikum..
Entri pada kali ini, Ajak akan berkongsi satu pendapat dan pandangan tentang satu perkara yang sangat penting untuk diaplikasikan dalam kehidupan. Tidak kira apa yang anda lakukan, ia memerlukan keyakinan. Persediaan ini amat penting untuk mendapatkan hasil yang terbaik. Perkara asas yang harus anda lengkapi adalah persediaan pada kebolehan dan keupayaan diri sendiri. Diri sendiri adalah tanggungjawab kita. Keyakinan yang tinggi memberikan anda sikap tidak takut kepada apa-apa rintangan dan risiko. Rintangan dan risiko adalah asam garam dalam kehidupan.




Sesudah percaya kepada kebolehan dan bakat diri sendiri, tanamkan pula percaya kepada orang lain. Sebagai contoh, bos, pekerja dan pelanggan. kesemuanya perlu saling mempercayai. Pekerja perlu yakin bahawa bos bekerja dengan adil. Bos perlu yakin pada keupayaan dan kebolehan pekerja. Sekiranya anda tidak yakin pada pada bos, anda tentu tidak mahu bekerjasama dan seterusnya melakukan kerja dengan tidak ikhlas.
-Tiada kejayaan akan dicapai apabila anda tidak yakin pada diri sendiri.

Comments (0)

Post a Comment

Tempahan:

Nama penuh:
Emel:
No Telefon:
Alamat penuh:

emel design anda ke: zzeezz@ymail.com

Kuantiti:
Penghantaran melalui:
Nama bank:
Masa dan tarikh:
Bukti pembayaran(copy dan paste maklumat transaksi pembayaran anda disini):
YES I ACCECP ALL TERMS & CONDITION